Złap
zniżkę

Zwroty towarów

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

 

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas (F.H.U. NIWA Damian Niwa ul. Dębowa 4, 43-436 Górki Wielkie, sklep@niwatch.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy lub ze wzoru dostępnego tutaj.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Warunkiem niezbędnym dla dokonania zwrotu jest przesłanie wraz z towarem oryginału paragonu lub faktury. Towar zwracany nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymamy zwrócony towar. Zwrot płatności dokonujemy na wskazany przez Państwa numer rachunku bankowego.

Prosimy odesłać nam zwracany towar na adres

F.H.U. NIWA Damian Niwa 
ul. Dębowa 4
43-436 Górki Wielkie

lub do Paczkomatu:
GOM01N - Górki Małe, ul. Breńska 21
tel: 731 646 843
sklep@niwatch.pl

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (koszt jednej wysyłki).

Zwrot towarów nie przysługuje w przypadku produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta. Brak jest zatem możliwości zwrotu produktów personalizowanych (z naniesionym grawerem).
W przypadku zwrotu produktu z usługą pakowania na prezent, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o usługę pakowania na prezent, która również nie podlega zwrotowi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl