Złap
zniżkę

Gwarancja

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy pełną odpowiedzialność za wady. Dwunastomiesięczna gwarancja sprzedawcy obejmuje mechanizm zegarka oraz ewidentne wady fabryczne.

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwunastu miesięcy od daty zakupu. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie dowodu zakupu (paragon lub faktura).

Wyjątek stanowią produkty marki własnej "Niwatch", na które udzielamy 24 miesiące gwarancji producenta.

Aby zareklamować wadliwy produkt pobierz i wypełnij dostępny tutaj formularz reklamacyjny, a następnie prześlij produkt wraz z paragonem lub fakturą oraz z wypełnionym formularzem na adres sklepu:

F.H.U. NIWA 
Damian Niwa
ul. Dębowa 4
43-436 Górki Wielkie

lub do Paczkomatu:
GOM01N - Górki Małe, ul. Breńska 21
tel: 731 646 843
sklep@niwatch.pl

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Państwu informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana dokonamy zwrotu należność za produkt/y na konto bankowe wskazane przez Państwa w formularzu reklamacyjnym lub zrealizujemy inne świadczenie zgodnie z Państwa dyspozycją z wniosku.

UWAGA! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Należy przesyłkę opłacić z góry, a po uznaniu przez nas reklamacji za zasadną zwracamy również koszty wysyłki (równowartość najtańszej przesyłki oferowanej przez sklep).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl