Złap
zniżkę

Gwarancja

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy pełną odpowiedzialność za wady. Dwunastomiesięczna gwarancja sprzedawcy obejmuje mechanizm zegarka oraz ewidentne wady fabryczne. Baterie w zegarkach nie podlegają gwarancji - stanowią element eksploatacyjny. Wymiana baterii we własnym zakresie nie powoduje utraty gwarancji.

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwunastu miesięcy od daty zakupu. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie dowodu zakupu (paragon lub faktura, ewentualnie inny dokument potwierdzający zakup np. wydruk e-mail).

Wyjątek stanowią produkty marki własnej "Niwatch", na które udzielamy 24 miesiące gwarancji producenta.

Aby zareklamować wadliwy produkt pobierz i wypełnij dostępny tutaj formularz reklamacyjny, a następnie prześlij produkt wraz z paragonem lub fakturą oraz z wypełnionym formularzem na adres sklepu:

F.H.U. NIWA 
Damian Niwa
ul. Dębowa 4
43-436 Górki Wielkie

lub do Paczkomatu:
GOW01M - Górki Wielkie, ul. Szpotawicka 68
tel: 731 646 843
sklep@niwatch.pl

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Państwu informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana dokonamy zwrotu należność za produkt/y na konto bankowe wskazane przez Państwa w formularzu reklamacyjnym lub zrealizujemy inne świadczenie zgodnie z Państwa dyspozycją z wniosku.

UWAGA! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Należy przesyłkę opłacić z góry, a po uznaniu przez nas reklamacji za zasadną zwracamy również koszty wysyłki (równowartość najtańszej przesyłki oferowanej przez sklep).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium