Złap
zniżkę

Najczęściej zadawane pytania

I. PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW

 

  1. Czy produkty drewniane są ekologiczne?

Drewno używane do produkcji zegarków, okularów oraz muszek pochodzi ze zrównoważonych hodowli np. drewno bambusowe oraz bezpiecznych dla środowiska źródeł np. z wycinki starszych egzemplarzy na rzecz zrobienia miejsca młodym drzewom, które są zatwierdzone przez FSC.

  1. Jak pielęgnować drewniane produkty?

Drewnianych produktów nie trzeba specjalnie pielęgnować, wystarczy w razie potrzeby przetrzeć wilgotną szmatką i wypolerować do sucha.

  1. Dlaczego drewniane zegarki nie posiadają klasy wodoszczelności? Czy mogę bezpiecznie myć ręce?

Nie posiadają one wodoszczelności ze względu na użyty materiał – drewno nie lubi wody, a wyrób drewniany po długim kontakcie z wodą może ulec pęknięciu. Jednak krótkotrwały kontakt z wodą np. pochlapanie podczas mycia rąk czy niewielkiego deszczu nie powinny zaszkodzić czasomierzowi.

  1. Czy produkty są objęte gwarancją?

Wszystkie zegarki oraz okulary marki Niwatch są objęte gwarancją producenta na okres 24 miesięcy. Więcej na temat gwarancji pod adresem: www.niwatch.pl/gwarancja . Asortyment pozostałych marek jest objęty 12 miesięczną gwarancją sprzedawcy.

  1. Czy zegarki mają baterie?

Wszystkie dostępne w naszym sklepie modele posiadają zamontowaną baterię.

  1. Czy mogę wymienić baterię samodzielnie?

Oczywiście! Wystarczy drobny śrubokręt i trochę chęci J lub wizyta u zegarmistrza. Wymiana baterii nie ma wpływu na okres gwarancyjny.

  1. Czy można regulować bransoletę w zegarku?

Wszystkie zegarki dostępne w naszym sklepie można regulować pod względem długości bransolety. Drewniane modele posiadają specjalny zestaw do regulacji, dzięki czemu łatwo samodzielnie dopasujesz zegarek do swojej ręki. Pozostałe modele posiadają w większości bransolety typu mesh – zapięcie można przesuwać niemal na całej długości paska w sposób prosty i wygodny.

  1. Czy istnieje możliwość wykonania grawerunku?

Tak, istnieje możliwość wykonania personalizacji na niektórych produktach. Więcej na temat znajdziesz pod adresem: www.niwatch.pl/grawer

  1. Jak działają zegarki z chronografem?

 

 

  1. Jak ustawić datownik w zegarku?

W większości zegarków jest to bardzo proste i wcale nie trzeba się mocno nakręcić! Koronka (pokrętło do zmiany godziny) posiada zwykle dwa poziomy – na maksymalnym wyjęciu ustawia się godzinę, natomiast na średnim – datę/dzień tygodnia.

 

II. PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ

 

  1. Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź do niego. Wybierz najbardziej odpowiednią dla Ciebie metodę dostawy oraz płatności oraz uzupełnij swoje dane. Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

  1. Czy mogę edytować dane w zamówieniu?

Oczywiście istnieje możliwość edytowania danych w zamówieniu. Pomyliłeś adres dostawy lub podałeś błędny numer telefonu? Skontaktuj się z nami, a my poprawimy dane w zamówieniu!

  1. Czy mogę anulować zamówienie?

Oczywiście istnieje możliwość anulowania zamówienia, które nie zostało jeszcze przez nas wysłane. Poinformuj nas o chęci rezygnacji. Nie będziemy pytać o powód!

  1. Czy muszę się rejestrować oraz zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz się rejestrować do naszego sklepu, aby złożyć zamówienie, jednak zachęcamy do założenia konta – dla naszych stałych Klientów często przesyłamy specjalne oferty.

 

III. PYTANIA DOTYCZĄCE WYSYŁKI I PŁATNOŚCI

 

  1. W jaki sposób towar jest pakowany? Czy pakujemy na prezent?

Wszystkie nasze produkty pakujemy w pudełka, które nadają się do wręczenia na prezent. Ponadto staramy się możliwie najlepiej zabezpieczyć przesyłki przed ewentualny uszkodzeniem. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z dodatkowej usługi pakowania na prezent – wystarczy w koszyku dodać taką opcję. Wszystkie informacje dotyczące pakowania na prezent znajdują się pod adresem: https://niwatch.pl/Pakowanie-na-prezent

  1. Jak długi jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 24h w dni robocze. Czas dostawy to zwykle do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku zamówienia produktu z usługą personalizacji czas realizacji zamówienia wydłuża się do 7 dni.

  1. Czy towar jest wysyłany z Polski?

Tak, wszystkie produkty wysyłamy z Polski.

  1. Jakie są dostępne formy płatności?

Płatność można zrealizować przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem płatności on-line Przelewy24. Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze – pobranie.

  1. Wybrałam/em błędnie opcję dostawy lub płatności. Czy istnieje możliwość edytowania zamówienia?

Oczywiście mamy możliwość zmiany danych w zamówieniu. Jeśli wybrałaś/eś przypadkowo inną metodę płatności niż chciałaś/eś lub pomyliłeś adres dostawy skontaktuj się z nami – sklep@niwatch.pl

  1. Jakie są dostępne formy wysyłki?

Wysyłamy kurierem DPD oraz do Paczkomatów. Wybierając przesyłkę kurierską DPD istnieje możliwość wysyłki za pobraniem.

  1. Jaki jest koszt wysyłki?

Wszystkie zamówienia od 150 zł mają darmową dostawę dla przedpłaty (przelew tradycyjny lub płatność przez serwis Przelewy24). Usługa pobranie jest płatna 5zł.

Dla zamówień poniżej 150 zł koszt wysyłki to:

- paczkomaty 10 zł

- kurier DPD 12 zł

- kurier DPD pobranie 17 zł

Istnieje również bezpłatna opcja odbioru osobistego.

 

IV. PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTÓW, REKLAMACJI ORAZ WYMIAN

  1. Czy mogę zwrócić nieużywany towar?

Oczywiście istnieje możliwość zwrotu towaru za wyjątkiem produktów, które zostały zamówione z usługą personalizacji – wykonania grawerunku. Od niedawna dla Twojej wygodny masz 30 dni na dokonanie zwrotu bez podawania przyczyny.
Aby zwrócić towar należy odesłać go wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu. Więcej na temat zwrotów oraz formularz zwrotu do pobrania i adres do wysyłki znajdziesz pod adresem: www.niwatch.pl/zwroty

  1. Czy mogę wymienić towar?

Istnieje możliwość wymiany nieużywanego towaru w ciągu 30 dni od zakupu. Jeśli jesteś zainteresowany wymianą skontaktuj się z nami: sklep@niwatch.pl

  1. Czy produkty są objęte gwarancją?

Wszystkie zegarki oraz okulary są objęte gwarancją sprzedawcy na okres 12 miesięcy. Więcej na temat gwarancji pod adresem: www.niwatch.pl/gwarancja

  1. Jak mogę złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamacje należy przesłać do nas reklamowany towar wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Adres do wysyłki, formularz do pobrania oraz więcej informacji pod adresem: www.niwatch.pl/gwarancja

  1. Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu/reklamacji?

Wszelkie zgłoszenia staramy się realizować jak najszybciej, zwykle w ciągu tygodnia. Jednak w niektórych sytuacjach ten czas może się wydłużyć – w przypadku zwrotów do maksymalnie 2 tygodni oraz w przypadku reklamacji do maksymalnie 3 tygodni jeśli produkt jest naprawiany.

 

Masz inne pytanie?

Prosimy o kontakt mailowy: sklep@niwatch.pl Postaramy się odpowiedzieć ekspresowo!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl